jueves, 10 de julio de 2008

FELICITATS FARRA!!!!


Acavo de veure al blog de la Farra, Cròniques Taronges, que ja té pis!!!! Això avui en dia és casi el mateix que casarse, vol dir que us estimeu moooooooooooooooooooolt!!!!!
M'encanta la noticia Farra, m'encanta que tot vagi taaaaaaaaaaaan bè, m'encanta que per fi tot sigui normal (tu ja m 'entens). Et mereixes i molt, tot lo bo què t'està passant. El sabi és el que sap veure lo bo de la vida. Espero que ens veiem aviat, gràcies per pensar amb les meves joyetes. Conclusió final: FELICITATS I APROFITEM TOT LO BO QUE TENIM; QUE HO TENIM!!!!!!!!!!

2 comentarios:

Eva Farrerons dijo...

Hola guapaaaaa!!

Tens molta raó, avui en dia comprar-se un pis és com casar-se, així doncs podem dir q ens casem però sobretot ens casem amb el banc!!

Felicitats pel teu blog, és molt interessant, m'agrada molt tot el q hi publiques. I les arrecades de cocacoles dolçes m'encanten! són súper originals, et desitjo molta sort en les teves joies, i sobretot ànims, q tot arriba!

1 petonàs!

Ibon/Hadaloka dijo...

Gràcies guapa, espero que així sigui. Molts petons pels dos i molt d'amor pels dos també. Per cert el nom del teu blog es boníssim!!!! T'ESTIMO GUAPA.